Op reis in Zuid-Afrika

Sabie

We zitten nu op onze 2e camping: Merry Pebbles in Sabie. Vandaag een fantastisch mooie tocht gemaakt. De camping is super. Het is wel erg snel donker. De kinderen hebben net in het donker gezwommen in een verwarmd buitenzwembad. Nu even eten en dan een vuurtje maken. Vanavond vroeg naar bed, zodat we morgen weer vroeg kunnen gaan genieten van de mooie omgeving.

Gonnie

Fijn om te horen dat alles goed gaat! Dit is wel een hele mooie manier om jullie te volgen. Veel liefs van ons 5-en

els

Wat is dit leuk!! Dus als ik het goed begrijp zitten jullie
nu om een kampvuur. Gaaf hoor.
Hoe is het links rijden bevallen,went snel hé. Konden jullie de supermarkt gemakkelijk vinden? Tja.het huishouden gaat toch ook door.Liefs van Els

saskia@evesmatch.nl

Hi lieve schatten, klinkt allemaal heerlijk! Knus bij het kampvuur fantaseren over de dag van morgen. Veel plezier en liefs Van Saskia

saskia@evesmatch.nl

Hi lieve schatten, klinkt allemaal heerlijk! Knus bij het kampvuur fantaseren over de dag van morgen. Veel plezier en liefs van Saskia

e.zweers@quicknet.nl

Hoi buurtjes, ben benieuwd of jullie vandaag veel wilde dieren hebben gespot. Sara, jij mag ze allemaal in je dagboek schrijven en dan snel het boekje weer op slot. Sleuteltje in de....? Veel plezier allemaal. Ans enElly

Ans & Elly

Hoi PCSLS,
Kijken wij iedere dag uit naar jullie reisverslag, blijft het na een goede aankomst en gezellig zitten bij een haardvuur akelig stil. Jullie zijntoch niet opgegeten door de wilde dieren. Dat gebeurd alleen in ee spannend boek . Dus lieve buurtjes, klim in de pen en wij genieten graag mee. Liefs Ans en Elly

ina.schouten@xs4all.nl

Heyyy Christa en aanhang,

Volgens mij hebben jullie het ontzettend naar jullie zin....kampvuur, zwembad, indrukwekkende tochten etc.
Hier ook alles goed, vandaag mijn laatste werkdag en dan vakantie....
Groet, Ina

els en eline

lieve alle 5,

wij zitten saampies op de camping in de caravan. en wij zouden graag willen weten hoe het gaat met jullie...

we kijken uit naar jullie volgende verhaal!!