Op reis in Zuid-Afrika

Kaapstad (1)

Vanmorgen met z'n allen op tijd opgestaan. Peter en Luuk de buitenkant van de camper een beetje gefatsoeneerd en Stan, Sara en ik de binnenkant gedaan. Alle tassen gevuld. Na een uurtje waren we klaar om te gaan.

Langs Boulders gegaan, om de pinguinkolonie te bewonderen. Wat zijn dat toch grappige beestjes. Er zaten er veel te broeden.

Het was nog maar 45 min. naar het hotel. We reden heel vlot naar de plaats van bestemming. Het hotel zelf was slecht te vinden, maar Luuk was heel alert en zag ineens een klein bordje met de naam van het hotel. Bleek dat het orginele bord even was weggehaald omdat ze hier met de weg bezig zijn.

We hebben een volledig ingericht appartement. Heel luxe allemaal. Aan de voorkant uitzicht op zee en aan de achterkant, als je goed je best doet, uitzicht op het voetbalstadion waar Nederland de halve finale gewonnen heeft tijdens het WK 2010.

Sara en ik zijn het appartement gaan inrichten en hebben wat boodschappen gedaan. De mannen zijn de camper gaan inleveren.

gerrit

"Davos: hier komt dan vader" . Erg leuk om alles lezen en te zien; jullie vermaken je prima zo te ervaren. Sara al een handelsvrouwtje. Een mooie afsluiting in Kaapstad. Veel plezier met mensen kijken ipv dieren. Morgen robbeneiland veel aandacht en dat geldt ook voor overmorgen bij de school. Veel liefs van Papa, Opa, Gerrit en tot zaterdag.

Christa

Hoi pap, en ook mam, uiteraard,
leuk dat jullie zo kunnen meeleven. Het is vrij lastig steeds met het internet, maar we doen ons best. We gaan zeker nog genieten de laatste dagen hier in Kaapstad.
Veel liefs van jullie dochter