Op reis in Zuid-Afrika

Kaapstad (3)

Wat een bijzondere ervaring: het bezoek aan de Zenzeleni school. Om 7.30 uur werden we opgepikt door Matthew en Antoinette. Na ongeveer 45 min. reden we Khayelitsha binnen, de grootste krottenwijk van Kaapstad. Dat was al heel bijzonder. We waren vrij snel bij de school. De kinderen konden gelijk naar hun klassen, die waren net begonnen. Sara naar klas 1, Luuk naar klas 4 en Stan naar klas 6. De jongens vonden het erg leuk, en heel gezellig in de klas. Ze maakten gelijk conctact met de kinderen. Sara vond het best heel spannend, maar ze deed goed mee. De kinderen vonden de lessen helemaal niet zo anders als thuis. Peter en ik zijn eerst bij Sara gebleven en werden toen rondgeleid op het schoolterrein. In de pauze gingen de kinderen buiten spelen. Daarna gingen ze nog mee de klas in. Aan het einde van de ochtend wilden ze nog helemaal niet meer naar huis!

Bruno en Marjolein

Wat bijzonder zeg!

Josien

Wat hebben we genoten van jullie verhalen en de foto's van deze prachtige reis....
Een onvergetelijke ervaring voor jullie! Geniet nog van de laatste dagen en de reis terug!

Liefs, Josien, Joost, Bram, Pim en Joep

Roos

Hallo familie Lageman,
Ik heb in één reuk jullie verhalen gelezen, omdat we zelf nog maar net van vakantie terug zijn (Algarve en Texel). Wat hebben jullie veel gezien!! Ik zal John deze website ook laten lezen, want hij is zelf ook ooit met een paar vrienden door ZA getrokken. En morgen komen jullie alweer terug. De komende weken zullen jullie avonturen nog vaak bij het eten besproken worden. Goede terugreis en tot gauw! Groeten, Roos