Op reis in Zuid-Afrika

Aankomst in Zuid-Afrika

We zijn in Zuid-Afrika aangekomen. We hebben genoten van het afscheid op Schiphol. Gerrit, Lyde, Els, Gonnie, Sjoerd, Joris, Eline en Lisanne kwamen ons uitzwaaien. De vlucht was geweldig. We vlogen over Zwitserland, wat een tractatie. We zagen de Alpen en het Rhonedal. Johannesburg zagen we by night, wat was dat sprookjesachtig. Vanaf het vliegveld werden we keurig naar ons hotel gebracht. Een heel luxe conferentiehotel.

Ons eerste nachtje in Zuid-Afrika (de één had heerlijk geslapen, de ander erg onrustig). Het ontbijt was super: een English breakfast. Om 10 uur werden we zoals afgesproken opgehaald door Bobo-tours. De camper stond voor ons klaar. Alles was goed geregeld. We kregen een uitgebreid routeboek met al onze campings.

Het eerste ritje met de camper, best wennen, het links rijden en het schakelen met links. We hadden maar een kort ritje voor de boeg naar Pretoria, dus we konden rustig aan doen. Bij een supermarkt de eerste boodschappen ingeslagen en toen op naar onze camping.

Deze camping was erg eenvoudig en aan een snelweg. Het restaurant, die deze avond toevallig een 'dining en drumming' avond had, maakte alles goed. We kregen een heuse bongo-workshop. Dat was echt supergaaf.

We gingen een koude nacht tegemoet. Het heeft zelfs gevroren.

Els

Wat een verrassing Peter dat je gisterenavond belde.
Je liet weten Chris dat jullie genoten hebben van het vliegen. Ja,boven de Alpen is het uitzicht geweldig.
Ben benieuwd naar hoe jullie de Panaramaroute vonden. Zojuist terug van het strand waar we,G.S.E.enL.gegeten hebben. Het was heerlijk weer en we vonden dat we dat waar moesten nemen.Maar ja,Nederland hé...we zagen de bui wel aankomen maar toch te laat weggefietst. Kletsnat kwamen we thuis,maar het was wel spannend zo van,,halen we het wel of halen we het niet,, Lieve alle5,slaap lekker voor straks. Liefs van Els