Op reis in Zuid-Afrika

Swaziland

Vanmorgen hebben we een ontzettend mooie ochtend gehad in het Milliwane Wildlife Sanctuary park in Swaziland. De jongens gingen mountainbiken en de dames paard rijden. Sara vond het geweldig op het paard, en ik heb (ondanks het paard) genoten van de omgeving. We reden door een schitterend landschap en reden ook vlak langs de wilde dieren: krokodil, nijlpaard, zebra's, buffels, vleesbokjes. Het leek wel een sprookje. De mannen deden een vergelijkbare tocht op de fiets, met hele spannende paadjes door de bossen.

Helaas moesten we dit prachtige oord vanmiddag alweer verlaten. We gingen weer terug Zuid-Afrika in. Wederom een prachtige route. We zijn nu in Bush Baby Lodge in Hluhluwe.

Reacties

Reacties

els

Wat hebben we genoten van jullie verhalen! Vooral dat wat jullie vandaa gedaan hebben lijkt me helemaal te gek. Liefs Eline en Els

Sara

Hai, we hebben het leuk hier. Ik ging vanochtend paard rijden. En ik vond het hardstikke leuk. Mijn paard heette Rafiki. Ik vond het ook heel leuk in het Krugerpark, want toen had ik een leeuw gezien. Ik heb ook een heel leuk boek, dat laat ik thuis wel zien.
Het lukt niet om mijn dagboek bij te houden, want er is veel te veel te doen.
Ik zie jullie over 2 weken weer.
Liefs, Sara

Lieve Ans en Elly, hoe gaat het met Linda? Ik heb ook een Afrikaans konijntje gezien en schildpadjes.

Ans en Elly

Hoi Sara, Wat fijn dat je het zo leuk vindt en ook stoer dat je al mocht paardrijden. Met Linda gaat het goed. Ans zorgt goed voor haar en ik zorg voor de schildpadden. Als ze me zien, springen ze bijna uit de bak. Dan geef ik ze snel te eten en dat vinden ze echt heel fijn. Als je zelf niet kan schrijven, bewaar je alle herinneringen maar in je hartje. Groetjes aan allemaal. Ans en El

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!