Op reis in Zuid-Afrika

Bush Baby Lodge

Vandaag een rustdag. Heerlijk uitgeslapen en lekker ontbeten buiten in het zonnetje. De kinderen spelen wat in de camper en op de camping. 's Middags nog even naar het dorpje en daarna naar een Zulu dorp, waar we een rondleiding kregen en een show werd opgevoerd. In dit dorpje wonen ook echt Zulu's. Ze waren net een nieuwe hut aan het bouwen voor de volgende vrouw van het opperhoofd.

Vanavond onze eerste braai!

els en eline

hoi, goed om te horen(en te zien) dat jullie het zo leuk hebben en goed dat jullie ook wat rust nemen! echt gaaf dat jullie een zulu-dorp hebben bezocht. was Sara soms dat opperhoofd...?? hier is het erg leuk en eindelijk schijnt de zon hier ook.

groetjes els en eline

Christa

Fijn dat jullie het lekker hebben saampjes, en dat het toch nog een beetje zomer wordt.
Gelukkig hebben we Sara gewoon weer mee terug gekregen, alhoewel één van de Zulu-vrouwen haar wel in haar wel onder haar hoede had willen nemen.

Bruno en Marjolein

Hey Christa en de rest van de familie,

Wat super leuk om jullie verhalen te lezen! Prachtige foto's. Zo te zien genieten jullie op en top! Liefs uit Colombia!

Christa

Hoi allebei, leuk dat jullie meelezen. Hopelijk hebben jullie het naar je zin in Colombia. In Nederland ga ik weer met jullie meereizen. Groetjes, Christa

lyde

Harold heeft voor mij internet geinstalleerd de foto's gezien wat gaaf allemaal. Wat zien jullie veel ,leuk dat mounainbiken en paard rijdenValt het rijden met de campermee.Wat fijn dat we julie op deze manier kunnen volgen.Hier is het weer heerlijk vandaag gaan we de vloer uitzoeken met saskia de jongens gaan zwemmen en morgen gaan we naar boven. Veel liefs voor allemaal mama en papa.

Aleid Blans.

Heb net het reisverhaal doorgelezen de foto's moet ik nog bekijken. Enig om zo met jullie mee te mogen leven.
Ben benieuwt hoe de kinderen het ervaren hebben al die indrukken als ze thuiskomen.
Geweldig. Ik blijf het nu iedere dag volgen.
Liefs van Aleid vooral aan Sara, Ik mis haar vrolijke babbel.