Op reis in Zuid-Afrika

Ballito

Weer vertrokken bij Pim (uit Breda). We hadden vandaag geen lange reis voor de boeg. Daarom even afgeslagen bij St. Lucia, een badplaatsje, waar de Zuid-Afrikaners hun vakanties en weekenden doorbrengen. We hebben heerlijk gelunched bij de Ski Boat Club (bijna niet te vinden, maar het was de moeite waard), met uitzicht op een riviertje waar krokodillen en nijlpaarden zwemmen. Helaas geen één gespot.

Aan het eind van de middag kwamen we aan bij het Dolphin Resort in Ballito. We kwamen hier weer een Nederlandse familie tegen, die we al 3 x zijn tegengekomen deze vakantie. 's Avonds gezellig met elkaar een borrel gedronken en alle ervaringen uitgewisseld. De kinderen vermaakten zich met hun kinderen.

Langs de boulevard geslenterd, met uitzicht op de Indische oceaan. De avond viel, we zagen overal lichtjes, heel sprookjesachtig. Bij een heerlijk italiaans restaurant gegeten. Door de eigenaar naar huis gebracht, wat een service.

Gonnie

Leuk dat jullie aan de kust zijn! Nu maar duimen dat julli walvissen en dolfijnen zien! Ik ga morgen naar Houston en ben woensdagmorgen alweer terug. Veel liefs en tot woensdag (dan hoop ik nieuwe verhalen te lezen)

Peter, Christa, Stan, Luuk en Sara

Goede vlucht.
Flight safety gehaald? Hopelijk wel voor de passagiers die morgen naar Houston moeten!
Liefs van ons allemaal

Gonnie

Ja grapjassen! Hoop dat jullie nu wel nog genieten van de rustdag! Die hebben jullie wel verdiend. Wat een avonturen joh, niet normaal! Sterkte met de band! Dikke kus