Op reis in Zuid-Afrika

East London

Nog een heerlijke ochtend doorgebracht in Bushman's Nek lodge. De kinderen gezwommen in het onverwarde rots zwembad. Ze hadden een hoop bijkijks! Een heerlijk ontbijt. Christa heeft zich nog laten verwennen in de Beauty salon.

De Sani-pas laten vervallen. Vanwege de sneeuw zouden ze niet naar de top gaan, maar alleen halverwege. Omdat we ook vanavond nu geen goede overnachtingsplaats hadden, besloten vandaag maar de lange tocht te maken naar East London. We zijn dan vanacht weer aan de kust, en kunnen daar 2 nachtjes blijven, dat vinden we wel een fijn vooruitzicht.

Het bleek een behoorlijk barre tocht (alweer). Dit keer een paar wegwerkzaamheden, waar we één keer wel een 1/2 uur moesten wachten. En we hadden een klapband. Niet echt verbazingwekkend, gezien de kwaliteit van de B-wegen hier in Zuid-Afrika. Peter en Stan wilden de band gaan verwisselen, maar kregen niet eens de kans. Binnen no time stonden er 5 mannen omheen die wel wilden helpen. Binnen 10 min. was het gepiept en waren zij weer een paar rand rijker.

Uiteindelijk waren we pas tegen 21 uur op de camping. Dit is echt een geweldig plekje. We hebben vanuit ons campingplaatsje uitzicht op de Indische oceaan.

PS: Tiets, nog van harte gefeliciteerd.