Op reis in Zuid-Afrika

East London (rustdag)

Een extra rustdag! Alhoewel het niet een echte rustdag bleek te worden. We moesten er op uit om boodschappen te doen en een nieuwe band te scoren. Op zondag is er hier geen garage open (niet echt verwonderlijk, maar wel lastig). We hebben nu wel een garage gevonden, en kunnen daar morgen terecht (hopen we). Toen we terugkwamen waren onze spullen weg. We hadden het tafeltje, een paar stoelen en de vuile vaat op ons plekje achtergelaten. Maar alles was weg! Gelukkig was het management van de camping heel behulpzaam en heeft overal voor ons gezocht. Bleek dat iemand van het personeel onze spullen had weggehaald omdat ze bang was dat het weg zou waaien (het waait hier inderdaad erg hard). We kregen de spullen keurig terug.........en de vaat was gedaan.

We staan vlakbij het strand, maar we kunnen vanwege de wind niet zwemmen. Jammer!

PS: Jasper, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

gerrit.eveleens@quicknet.nl

We genieten van alle verhalen. Ontzettend fijn om jullie zo te kunnnen volgen. Lekker dat jullie nu even wat bij kunnen komen. Genieten de kinderen ook van de reis en is het rijden niet erg vermoeiend.We verheugen ons om straks alle foto's te zien. Liefs mama

els

Wat maken jullie veel mee! Niet allemaal even leuk begrijp ik,maar het maakt de tocht wel spannend en zeker de verhalen. Jullie weten nu ook wat je moet doen als niemand zin heeft in afwassen....
Heb je de meeuwen al horen lachen,Sara?
Een dikke knuffel voor allemaal van Els