Op reis in Zuid-Afrika

Cheetah farm en abseilen

Een cheetah farm bezocht. Hier vangen ze katachtigen op, die op de een of andere manier gevaar lopen. Voor bezoekers is dit de kans om heel dicht bij de dieren te komen. Zo stonden we oog in oog met meerkatjes, luipaarden, servalkatten en uiteraard cheetahs. We mochten een vrouwtjes cheetah, Ola, aaien. Dat was spannend, maar super gaaf. Ze lag er helemaal bij te spinnen. Doorgereden naar Tsitsikamma, waar onze volgende camping is. We zijn daar eerst met z'n 5-en gaan abseilen: 30m boven de grond, met een langste slide van 91m! Voor Sara en mij was het de eerste keer dat we zoiets deden. Sara zat te gillen van de pret en ik meer van angst. Naar de camping, we staan aan de Indische oceaan. Je ziet en hoort de golven tegen de rotsen beuken, geweldig.

Reacties

Reacties

Gonnie

Super fijn om weer wat van jullie te horen! Ik wilde jullie in pak opwachten bij de gate. Nu hoorde ik dat dat helemaal niet meer mag en dat er zelfs voor Jan worden ontslagen. Dat risico ga ik dus niet lopen. Enorm balen...
Ik sta dus gewoon bij de uitgang, helaas.
Hier alles goed. Dikke kus van ons en geniet er nog van

Peter, Christa, Stan, Luuk en Sara

Dat is erg jammer! Wat hadden we daarvan opgekeken. Evengoed heel leuk als je ons komt ophalen!
Liefs van ons allemaal!

lyde

Wij zijn weer thuis en ik heb net samen met papa alle foto's goed bekeken want dat ging niet zo goed in Zw.Wat is het een mooi land en je maakt geweldige foto's. Jullie hebben al veel verschilende dieren gezien wat zijn er prachtige exemplaren bij.Zo te zien vermaken de kinderen zich ook goed leuk die foto's in de branding zien er geweldig uit. Sara is toch echt wel een stoere meid dat ze alles zo mooi mee doet met de jongens.Liefs

Ivonne

Wij zijn net thuis van Italie en zijn razend benieuwd hoe het jullie vergaat. We hebben dit weekend al jullie verhalen verslonden! Wat een prachtige reis en wat een schitterende foto's!!!
We blijven jullie nu elke dag volgen en zijn benieuwd naar alles wat nog gaat komen! Veel plezier en lekker genieten van alles. Liefs Ivonne

Christa

Hoi Ivon, wat gezellig dat jullie ook meereizen. Hebben jullie het lekker gehad op vakantie? Ik hoorde dat het in Nederland bloedheet is (geweest?). Was het in Zwitserland en Italië ook lekker? We horen het allemaal als we thuis zijn.
Liefs voor jullie allemaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!