Op reis in Zuid-Afrika

Kaap schiereiland

Ons laatste dagje met de camper. We hebben een bezoek gebracht aan Cape point en Cape of Good Hope. Het is een magnifiek gezicht dat uiterste puntje van zuidwest Afrika. Dat hebben ze slim gedaan. Het is hier namelijk helemaal niet het zuidelijkste puntje van Afrika, dat is Cape Agulhas. Ze noemen het daarom het zuidwestelijkste puntje, dat klopt wel.

Lekker rondgereden op Kaap schiereiland, het is hier overal heel mooi. Ook een tijd rondgeneusd bij souvenirsstalletjes langs de weg. Het was mooi om te zien hoe de kinderen zichzelf redden. Ze snuffelen zelf rond en het lukt hen heel goed om af te dingen. Sara had het ook goed in de gaten, laat mij het maar kopen dan is het 'onduurder', omdat ze mij schattig vinden.

's Avonds gegeten in het haventje van Simon's town. Heerlijk vis gegeten en voor de rest een burger of een lekkere steak. Sfeervol toch altijd die lichtjes op het water. We hadden daar internet en zijn dus lekker blijven hangen, op de camping is toch niet veel te beleven.